Saturday, November 3, 2012

UCAPAN KHAS BUAT ADIK-ADIK SMASID FORM 5 2012
Selamat mengahadapi peperiksaan SPM adik-adik form5 2012 pada 5 November 2012..^^ semoga berjaya semua! 

Dan Allah S.W.T berfirman, 

ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ 

“Berdoalah kepadaKu, niscaya akan Kuperkenankan bagimu.” 
(Al-Mukmin: 60).
"Ya ALLAH, aku manusia lemah, namun ENGKAU tentukan kesusahan dan kepayahan buat aku sedangkan aku lemah dalam menanggungnya. Tidak mengapalah Ya ALLAH, aku berharap dengan keadaanku ini ENGKAU akan belas kasihan padaku dan membantu aku mengatasinya"

Doa
Usaha
Ikhtiar
Tawakkal

ingatlah.!!bukan senang nak senang..bukan susah nak susah... so,anda penentu masa depan anda...^^ berusaha lah bersungguh-sungguh adik-adik supaya tidak menyesal di kemudian hari...chayok chayok!!! ^^


EXCO MULTIMEDIA...

No comments:

Post a Comment